dinsdag 17 november 2009

Anubis theatershow

Anubis en de legende van het spooktheater zal in heel Nederland en België te zien zijn. De meeste shows zijn in Nederland. Deze theatershow gaat over een oude klok van 100 jaar geleden die in de fik blijkt te vliegen als je geen sleutels in de klok steekt. Fabian, Nienke, Amber, Patricia, Appie en Jeroen doen er alles aan om niet de klok in de fik te laten vliegen. Ook heeft studio 100 2 meisjes (fans) laten meedoen in de show, ik vond dat die 2 meisjes erg veel op elkaar leken en goed meededen met de acteurs en actrises. Ik vond deze theatershow nog leuker dan de allereerste maar, misschien komt dat door de grappen van Appie die hierin verwerkt waren, dat maakt het gewoon ook heel erg grappig.Appie had bijvoorbeeld als grapje dat hij telkens een andere code probeerde om de kluis van 100 jaar geleden te kunnen kraken maar het lukte hem maar niet. Ook heeft Appie in het theater de boel op zijn kop gezet. Fabian kreeg de kluis in één keer dat kwam omdat Fabian de code wist omdat hij in de andere tijd van 100 jaar geleden was beland samen met Amber, Patricia en Nienke. Ook moesten ze allerlei opdrachten doen om de klok de tijd niet al te snel laten gaan.Gelukkig was dat gelukt. Ik heb zin om er nog een keertje naar toe te gaan. Ook vond ik het nieuwe liedje van het huis anubis leuk. die ik hieronder heb aangegeven.



Geen opmerkingen: