zondag 13 december 2009

nieuwe anubis spelkaarten bij BP

Advertentie:
Het nieuwe Het Huis Anubis kaartspel is nu exclusief verkrijgbaar bij bp. Bij elke tankbeurt van minimaal 20 liter bij BP ontvangen je ouders een set speelkaarten. Bij BP is tevens een spaaralbum verkrijgbaar vanaf €2,95.

De kleuren van de setjes:
- Paars
- Blauw
- Groen
- Rood
- roze
- Bruin

de 2 nieuwe setjes hebben de kleuren:
- grijs
- geel

Bij elk setje dat je ontvangt bij BP zitten 2 stickers die de waarde van de kaarten kunnen verhogen. Ook die zijn voorzien van kleuren. Het is de bedoeling dat je ze op dezelfde kleur kaarten plakt. dan heeft de kaart een betere waarde. In totaal zijn er 8 setjes te verzamelen bij BP.

Green Orange heeft in opdracht van BP Nederland alle online middelen ontwikkeld voor de nieuwe Anubis spaaractie, die dit weekend in Nederland van start is gegaan. Samen met Studio 100 en Nickelodeon heeft BP een exclusief kaartspel voor kinderen ontworpen, welke onderdeel is van een grotere actie. De spaaractie is het vervolg op de BP-Anubis campagne van 2008, maar gaat online een stap verder.

In de basis draait de campagne om kinderen die Anubis speelkaarten willen verzamelen en kaarten kunnen winnen voor de VIP première van de nieuwe Anubis film ‘Anubis en de wraak van de Arghus’. Om toestemming te vragen mee te doen aan de actie, kunnen de kinderen via de microsite op een ludieke manier een gepersonaliseerde videoboodschap met hun favoriete Anubis acteur of actrice aan hun ouders sturen. De ouders kunnen op hun beurt weer een videoboodschap retour sturen aan hun kinderen dat ze in ruil hiervoor een klusje moeten gaan doen.

De microsite http://bp.nl/anubis laat een gecreëerde oneindige wereld zien, die een extra dimensie aan de BP spaaractie geeft. Er is een eigentijdse navigatie ontworpen, waarmee kinderen op onderzoek uit kunnen gaan.
Anneke Scholtes, Brand & Communications manager van BP Nederland: “Met deze microsite zijn we weer ‘net een beetje beter’, wat helemaal aansluit bij onze online ambities. Green Orange heeft de juiste interactieve vertaalslag weten te maken, waarbij we weer een niveau hoger gaan; vooral qua beleving. De Anubis actie 2009 moet in alle opzichten het succes van 2008 gaan overtreffen“.

Geen opmerkingen: